Name:
Location: Vancouver, British Columbia, Canada

Friday, December 03, 2004

Uvod u zlatnu ribicu

Ispricat cu vam ovdje nevjerovatnu pricu, ali to nije prica nego moja ispovijed, pa molim uzmite to tako.

Sretan sam sto na ovome mjestu necete naci fun, koji vam se nudi na sve strane okolo, ali vam zato obecajem da ce te imati beskrajno mnogo vise od toga.

Posvecujem je svima onima koji su se ikad u mojoj i u cijoj sam se ikad ja ljubavi ogrijao, a posebno onima koji su barem i za tren povjerovali da ih ljubim.

Zahvaljujem Bogu, Dobrome Stvoritelju, za moj zivot, i za ovu priliku, da i sad prije svega izrazim svoju beskrajnu opcinjenost i divljenje koje imam za Njegovu beskrajnu Mudrost, koja sva ova cuda koja nas okruzuju omogucuje.

Prizivam mir i harmoniju na ovo mjesto, i dobrog duha tisine da nas kroz ovo provede.
Do cilja cak ako je moguce. A ima li Bogu nemoguceg?!.
Zato imam hrabrosti da se upustim u ovako sulud posao, jer uvijek imam nadu, da kad mi bude zaista trebalo i zamolim Ga, nece me ostaviti, a s Njim, sve cu moci.

Srdacno vas Plamenko!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home